اهواز؛

تخلفات نانوایی‌های اهواز کاهش یافت

نوع برخورد با واحدهای صنفی متخلف، متفاوت است که شامل تذکر دادن به آن‌ها، کاهش سهمیه آرد و یا در نهایت پلمپ واحد صنفی مربوطه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس اتحادیه نانوایان اهواز با بیان این‌که تخلفات نانوایی‌ها در شهر اهواز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: با توجه به بازرسی‌های انجام‌شده، عمده‌ترین نوع تخلف در نانوایی‌ها مربوط به کم فروشی و کاهش وزن چانه است.

امیر دهقان اظهار کرد: نوع برخورد با واحدهای صنفی متخلف، متفاوت است که شامل تذکر دادن به آن‌ها، کاهش سهمیه آرد و یا در نهایت پلمپ واحد صنفی مربوطه می‌شود.

وی افزود: به منظور نظارت بر کار واحدهای نانوایی و کنترل تخلفات، بازرسین ما به صورت مرتب از واحدها بازرسی می کنند و علاوه بر این اگر مردم نیز از واحد نانوایی شکایتی داشته باشند ما این موضوع را پیگیری و به شکایت رسیدگی کرده و با متخلف برخورد خواهیم کرد.

دهقان تصریح کرد: تعداد 590 واحد نانوایی دارای پروانه کسب و قانونی در اهواز وجود دارد که در کنار آن‌ها، واحدهای غیرمجاز نیز فعالیت می‌کنند و پیش بینی ما این است تعداد 100 تا 120 واحد نانوایی غیرمجاز در اهواز وجود دارد.

وی با اشاره به ساعت کاری نانوایان در ماه رمضان از 18 خردادماه تا 16 تیرماه بیان کرد: ساعت کاری آن‌ها با توجه به سهمیه آرد متغیر است و واحدهای نانوایی با سهمیه آرد 120 تا 210 کیسه در نوبت ظهر و عصر و مابقی که سهمیه بالاتر از 210 کیسه در ماه دارند، در نوبت صبح، ظهر و عصر فعالیت می‌کنند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار