لزوم فعالیت های تحقیقاتی برای تقویت تعاملات بین المللی دانشگاه علم وصنعت

مدیر همکاری‌های بین‌ المللی دانشگاه علم و صنعت گفت: برای تقویت تعاملات بین المللی لازم است افراد به صورت گروهی به فعالیت های تحقیقاتی بپردازند.

هادی شهریار شاه‌ حسینی مدیر همکاری‌های بین‌ المللی دانشگاه علم و صنعت درگفت و گو باخبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص برنامه های بین المللی دانشگاه علم و صنعت گفت: انعقاد تفاهم نامه با سایر کشورها، اجرای دوره های تحصیلات تکمیلی مشترک با دانشگاه های معتبر خارجی، همکاری با نهاد های جهانی تخصصی و فنی برای استاندارسازی بین المللی، تبادل دانشجو، افزایش جذب دانشجویان خارجی از طریق پردیس شماره دو دانشگاه علم و صنعت و گسترش فعالیت های بین المللی از طریق فعالیت های مشترک با کشوری نظیر آلمان از جمله برنامه های دانشگاه علم و صنعت در زمینه بین المللی شدن است.

وی ادامه داد: در برنامه استراتژیک 5 ساله دانشگاه علم و صنعت توجه ویژه ای به بین المللی شدن شده است. البته تاکنون هم در این دانشگاه تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته است به طوری که علم و صنعت در جایگاه اول بین المللی کشور قرار دارد و این موضوع را رتبه نخست علم و صنعت در تایمز به خوبی نشان می دهد.

شاه حسینی در خصوص تقویت تعاملات بین المللی عنوان کرد: به نظر من در شرایط کنونی بهترین کاری که می توان برای تقویت تعاملات بین المللی انجام داد این است که سعی کنیم همگرا  با یکدیگر کار کنیم.

مدیر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه علم و صنعت بیان کرد: درعرصه بین المللی باید از یک طرف دانشگاه شناخته شود و از طرف دیگر دانشگاه به مجموعه ای از توانایی ها دست یابد و آنها را به معرض ظهور بگذارد، اینها موضوعاتی است که ابتدا با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی اجزا و سپس پیش روی به سمت هدف نهایی امکان پذیر است.

شاه حسینی  یادآور شد: دانشگاه علم و صنعت در حوزه های مختلفی چون آموزش و پژوهش با تکیه بر کار گروهی توانسته به جایگاه مناسب و فعالی دست یابد که از جمله این حوزه ها می توان به خودرو و ماهواره اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار