ساری،

ویزیت رایگان شهروندان بابلی در ماه رمضان

شهروندان بابلی در ماه رمضان ؛رایگان ویزیت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ویزیت رایگان جمعیت زیر پوشش این دانشگاه در قالب طرح 30 شب ؛ سی مسجد و در سطوح مختلف عمومی تا فوق تخصصی از امشب در مساجد این شهرستان اجرا می شود.

به گفته سید مظفر ربیعی 32 پزشک متخصص و فوق تخصصص ، 30 پزشک عمومی و 62 پرستار و ماما از دانشگاه شهید بهشتی و آیت الله روحانی بابل در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: این طرح هر شب در یکی از مساجد شهرستان بابل با حضور یک پزشک و کادر پزشکی اجرا می شود و شهروندان باید برای ویزیت ؛ دفترچه بیمه دارای مهر پزشک خانواده را همراه داشته باشند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل طرح 30 شب ، 30 مسجد در مناطق محروم نیز اجرا می شود و مراکز بهداشتی ، خانه های بهداشت و شوراهای محلات می توانند با اطلاع رسانی بموقع ؛ مساجد محوری را برای اجرای آن مشخص کنند.

ربیعی دسترسی راحت تر بیماران به پزشک ، ویزیت رایگان و ارائه مطالب آموزشی مخصوص روزه داران را از اهداف اجرای این طرح اعلام کرد. دانشگاه علوم پزشکی بابل به همراه بسیج جامعه پزشکی بابل طرح 30 شب ، 30 مسجد را امسال برای هفتمین سال متوالی در این شهرستان اجرا می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.