ارومیه؛

افتتاح مجتمع صلواتی نان شب ارومیه

مجتمع صلواتی نان شب ارومیه باهدف سامان دهی به احسان خیرین در آستانه ماه مبارک رمضان افتتاح شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   در آستانه ماه مبارک رمضان مجتمع صلواتی نان شب ارومیه تحت نظارت و تولیت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه در خیابان وحدت جنب آرامگاه در زمینی به مساحت 80 متر مربع در دوطبقه و با صرف مبلغ نهصدو هفتاد میلیون ریال افتتاح شد .

حجت الاسلام برادری رییس اداراه اوقاف و امور خیریه ارومیه در آئین افتتاح مجتمع صلواتی نان شب ارومیه هدف از راه اندازی این مجتمع را سامان دهی به احسان خیرین با رعایت بهداشت، نظم و مسائل فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد .

وی در ادامه افزود : امیدواریم در راستای اجرای نیات واقفینی که محل اجرای نیت آنان قید مکان ندارند نیز از طریق این مجتمع مدیریت و به نحو احسن اجرا شود .

حجت الاسلام برادری ضمن اشاره به استقبال خوب خیرین از راه اندازی این مجتمع گفت : از هفته ها قبل مردم خیر و متدین ارومیه با طلاع از راه اندازی مجتمع نان شب برای اهدای احسان خود اعلام آمادگی کردند ودر تمام شب های ماه مبارک رمضان احسان برای افطار رزرو شده است.

رییس اداره اوقاف ارومیه گفت : نمود و ارزش راه اندازی این مجتمع در ایام و ماه های خاص مثل ماه مبارک رمضان ، محرم و ایام شهادت و میلاد ائمه علیهم السلام بیشتر آشکار می شود و توزیع احسان خیرین را مدیریت خواهد کرد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.