سفر پر پیچ و خم ملی پوشان دوومیدانی به ترکیه با اتوبوس

ملی پوشان دوومیدانی کشورمان برای حضور در مسابقات ترکیه باید یک سفر پر فراز و نشیبی را با اتوبوس طی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات ارزروم ترکیه در حالی روزهای 22و23خرداد  در این کشور برگزار می شود که قرار است کاروان دوومیدانی کشورمان که تعدادی از آنها برای کسب سهمیه تلاش می کنند، مسیر تبریز تا شهر ارزروم را که حدود ۶۰۰ کیلومتر است را به صورت زمینی طی کنند. اگر معطلی های مرز بین دو کشور در خوشبینانه ترین حالت ۲ ساعت باشد، دوومیدانی کاران کشورمان باید چیزی حدود ۱۰ ساعت در اتوبوس باشند.

 از شهر تبریز تا مرز بازرگان که به نوعی امن ترین مرز بین ایران و ترکیه محسوب می شود مسافت ۲۹۰ کیلومتری است و از آنجا تا شهر ارزروم نیز ۲۸۰ کیلومتر فاصله وجود دارد.

در این میان برخی ملی پوشان به شرایط فدراسیون معترض شده اند و آن را نپذیرفته اند و قرار است و با هزینه شخصی و به صورت هوایی به شهر ارزروم بروند.  
 
حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار ما ،اظهارکرد: برای سفر به شهر ارزروم مسیر هوایی را بررسی کردیم، اما باید ۱۱ ساعت در شهر استانبول توقف می کردیم و پس از آن به ارزروم می رفتیم که مناسب نبود و با آژانسی که با ما همکاری دارد به ما دستور داد، این کار راانجام ندهیم.
 
شایان ادامه داد: فرادا صبح زود با هواپیما دوومیدانی کاران را به تبریز اعزام می کنیم تا آنجا با 2 دستگاه اتوبوس تشریفات برای آنها تدارک دیده شده است راهی ارزروم شوند.

وی گفت: طبق بررسی ما حدود ۴۵۰ کیلومتر را با اتوبوس طی خواهیم کرد و با مسئولان نیروی انتظامی هم هماهنگی لازم را به عمل آورده ایم تا بدون توقف طولانی در مرز وارد خاک ترکیه شویم. 

وی افزود: اگر ورزشکاران از وضعیت موجود ناراضی هستند می توانند به فدراسیون بیایند و بلیت های پروازی را تحویل بگیرند. درصورتی که در آنجا بیشتر از حد مجاز سرگردان شدند به فدراسیون ارتباطی ندارد.
 
شایان در پایان مورد اینکه برخی ورزشکاران به دنبال سفر به ترکیه با هزینه شخصی هستند، پاسخ داد: در تلاشیم تا نفراتی مانند صمیمی، ارزنده و قنبرزاده که از شانس کسب سهمیه بیشتری نسبت به سایر نفرات برخوردار هستند را به صورت هوایی اعزام کنیم تا با خستگی کمتری در مسابقات حاضر شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار