واحدهای عرضه کالا و خدمات گیلان با تشدید بیشتری نظارت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اعلام این خبر گفت: طرح نظارت و بازرسی مشترک دستگاه ها از 16خرداد ماه به صورت صبح و عصر در سراسر استان به اجرا در آمده و با متخلفان برخورد قاطع می شود.
رضا قشلاقی حوزه های عرضه کالا و خدمات از جمله نانوایی ها، قنادی ها، میوه و سبزی فروشی ها، آش و حلیم و رشته خشکار فروشی ها، خواربار، عرضه کنندگان مواد لبنی و پروتینی و فروشگاه های زنجیره ای و چند منظوره و مراکز پخش و عمده فروشی ها را از اولویت های طرح نظارتی ضیافت اعلام کرد.
 وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای خرید از سوی شهروندان و احتمال سوءاستفاده برخی از سود جویان و همچنین توقع به حق مردم از دستگاه های تنظیم بازار مبنی بر حضور پررنگ تر در عرصه بازار، اداره کل تعزیرات حکومتی استان با بسیج همه نیروهای قضایی و ستادی خود سعی در حضور موثر در این ماه برای برخورد با متخلفان دارد و در همین راستا ضمن هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و مراکز بهداشت و دامپزشکی با راه اندازی اکیپ های گشت مشترک با حضور در سراسر استان و با تسریع در زمان رسیدگی و برخورد قضایی مناسب با متخلفین سعی در کاهش تخلفات دارد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی با اعلام اینکه در بازرسی های مشترک صورت گرفته در طرح ضیافت سال گذشته تعداد 4هزار و 836 واحد صنفی و غیرصنفی مورد نظارت قرار گرفتند و تعداد 1هزار و 916واحد متخلف شناسایی شدند که پس از سیر مراحل رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی به پرداخت یک میلیارد و 758 میلیون و 244 هزار و112 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
رضا قشلاقی از آمادگی دریافت گزارشات مردمی از تخلفات احتمالی در حوزه کالا و خدمات و بهداشت با شماره تلفن 33365548 ستاد خبری تعزیرات حکومتی و برخورد سریع با متخلفان خبر داد.
طرح تشدید نظارت ویژه ضیافت تا پایان ماه میارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.