سیستان وبلوچستان

اقدامات حمایتی از مددجویان سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد

معاون سلامت اصلاح و تربیت زندانهای استان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات حمایتی از مددجویان سیستان و بلوچستان در زمینه اشتغال مولد و پایدار اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛ناصر سلیمانی در نشست هم‌اندیشی کارکنان صندوق کارافرینی امید و اداره خدمات اجتماعی و مرکز مراقبت زندانهای استان افزود: اقدامات حمایتی از مددجویان سیستان و بلوچستانی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور توانمندسازی مددجویان از طریق إیجاد اشتغال با هدف بازگشت آبرومندانه به جامعه و اهمیت حمایت از این قشر ضرورت دارد که همه نهادهای دست اندر کار اقدامات حمایتی خود را ارائه دهند.

وی افزود: پالایش و ارزیابی دقیق عملکرد دستگاهها در این راستا ، برای بازدهی بیشتر و اثر بخشی خدمات موثر از ضروریات است.

مدیر صندوق کارآفرینی مهر نیز در این جلسه به بیان نکاتی در مورد انعطاف پذیری صندوق برای قبول ضمانت‌نامه‌ها پرداخت و گفت : حمایت و در اولویت قرار دادن صاحبان ایده و کارفرمایان مشاغل و پرداخت وام به صورت مرحله‌ای از جمله اقدامات صندوق به منظور توسعه اشتغال است.

دینارزهی گفت: یکی از اهداف اصلی صندوق توسعه اشتغال پایدار برای اقشار مختلف جامعه است که مددجویان نیز از جمله افرادی هستند که می‌بایست در این راستا توجه ویژه‌ای به آنها گردد.

صادقعلی ملا الهی رئیس اداره خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج زندانهای استان نیز در این نشست با اشاره به اثربخشی حمایت از مددجویان با توجه به نرخ بازگشت مجدد آنها گفت: خوشبختانه آمارها حاکی از آن است که مددجویان معرفی شده از سوی مرکز کمترین میزان معوقات بانکی را داشته‌اند و این نکته نویدبخش ایجاد اشتغالی مولد و پایدار برای آنان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار