کرمانشاه؛

بزرگترین مجتمع فرهنگی و آموزشی حوزه هنری غرب کشور افتتاح می‌شود

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:بزرگترین مجتمع فرهنگی و آموزشی حوزه هنری غرب کشور تا یک ماه آینده در کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ عباس سرورسی با بیان اینکه چون تخصیص اعتبار نداشتیم راه‌اندازی این مجتمع به تاخیر افتادگفت:اکنون بخش عمده کارهای عمرانی این مجتمع با پیشرفت فیزیکی 98 درصد انجام شده و بخش کمی از کارهای عمرانی به علاوه کار تجهیز آن باقی مانده است.


وی ادامه داد:برای تکمیل این مجتمع فرهنگی و آموزشی تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 200 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

 سروری با بیان اینکه ساخت این پروژه از سال 92 آغاز شده گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های این مجتمع نمای معماری اسلامی و سنتی آن است که مشابه آن در ساخت و سازهای اخیر وجود ندارد.

 وی زیربنای این مجتمع آموزشی و فرهنگی را 1600 مترمربع و در قالب چهار طبقه اعلام کرد و افزود: این مجتمع فرهنگی و آموزشی بزرگترین مجتمع در غرب کشور است.

گالری و نمایشگاه دائمی، سالن پلاتو، کارگاه هنرهای تجسمی، کارگاه انیمیشن، کارگاه خوشنویسی، سالن کنفرانس و ... از مهمترین بخش‌های این مجتمع است.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.