برزیل 7 هائیتی 1

پیروزی پرگل سلسائو با هت تریک کوتینیو

تیم ملی برزیل در دومین دیدارش از رقابتهای کوپا آمریکا به مصاف تیم هائیتی رفت و در یک بازی آسان با نتیجه هفت بر یک این تیم را در هم کوبید.

پیروزی پرگل سلسائو با هت تریک کوتینیوبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی برزیل در دومین دیدارش از رقابتهای کوپا آمریکا به مصاف تیم هائیتی رفت و در یک بازی آسان با نتیجه هفت بر یک این تیم را در هم کوبید.

دقیقه 14 برزیل توسط فلیپه کوتینیو به گل اول دست یافتند. کوتینیوی جوان پاس فلیپه لوئیز را به محض دریافت با کمی حرکت پا به توپ رو به جلو، به سمت دروازه هائیتی شوت زد که ضربه پای راست وی به زیبایی وارد دروازه شد. 

دقیقه 29 سانتر آلوز از جناح راست با پاسی دیگر در میانه راه از ژوناس همراه شد تا کوتینیو در مقابل دروازه بدون گلر کار را 2-0 کند.
 6 دقیقه بعد سلسائو برای سومین بار توپ را به تور دروازه هائیتی چسباند. سانتر بعدی آلوز با ضربه سر رناتو آگوستو بالاتر از دستان پلاسیده وارد چارچوب شد.

دقیقه 59 گابریل که در نیمه دوم به میدان آمده بود ،  در سومین بازی ملی خود دومین گلش را با ضربه ای تمام کننده به گوشه دروازه هائیتی زد و نتیجه را چهار بر صفر کرد .

بزی پر تاثیر کاپیتان آلوز و سانتر دقیق او روی سر لوکاس لیما نشست و این هافبک تازه به میدان آمده دقیقه 67 کار را 5 بر صفر کرد. 
سه دقیقه پس از این گل، خامس مارسلین روی دفع دو ضرب آلیسون توپ را به گل تبدیل کرد و هائیتی را به گل رساند. 

دقیقه 85 برزیل به ششمین گل خود رسید. روی فرصت طلبی رناتو آگوستو این بازیکن با ضربه ای پشت محوطه نتیجه را 6-1 کرد.
بازی در حال پایان بود که کوتینیو هتریک خود را با شوت زیبای دیگر تکمیل کرد و حساب کار را 7 بر 1 به سود سلسائو پایان رساند.
برزیل با این پیروزی به صدر جدول گروه دوم راه یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار