ایران میزبان مجمع فدراسیون آسیایی ووکتورین؛

محمود رشیدی رئیس فدراسیون آسیایی ووکتورین شد

مجمع آسیایی ووکتورین صبح امروز در هتل المپیک آغاز شد و رشیدی به مدت 5 سال ریاست آسیایی این فدراسیون را عهده دار شد.

مجمع آسیایی ووکتورین آغاز شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مجمع آسیایی ووکتورین صبح امروز با حضور شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، شعبانی بهار و هوانگ نایب رئیس شورای المپیک آسیا در هتل المپیک برگزار شد.

مجمع آسیایی رشته رزمی و سنتی وکتورین ویتنام از صبح امروز با حضور هیانگ رییس فدراسیون جهانی این رشته در هتل المپیک تهران آغاز شد.

در این مجمع برای ریاست فدراسیون آسیایی این رشته رای گیری شد که محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی ایران به مدت 5 سال به عنوان رئیس فدراسیون آسیایی وکتورین انتخاب شد.

وکتورین رشته رزمی سنتی ویتنام محسوب می شود و صحبت هایی مبنی بر ورود این رشته به بازی‌های آسیایی وجود دارد.

همچنین عابدی دبیر کل آسیایی ووکتورین شد.

شعبانی بهار:نگاه ما نسبت به رشته های توسعه محور حمایتی است

در ابتدای این نشست دکتر شعبانی بهار معاون وزارت و ورزش و جوانان در امور همگانی ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان خارجی ابراز داشت : نگاه جمهوری اسلامی ایران از رشته های ورزشی و وبخصوص رزمی که در ابعاد همگانی و قهرمانی فعالیت بسزایی دارند یک نگاه حمالیت آمیز بوده و در حال حاضر ورزش های رزمی در کشور ایران جایگاه ویژهای دارد و همواره مورد حمایت بوده اند و از همین امروز حمایت خود را از فدراسیون وووکوتورین و برنامه های توسعه محور در کشور ایران اعلام میدارد.

وی ادامه داد: جا دارد از حمایت ها و همکاری های کمیته المیپیک و شخص آقای شهنازی دبیر کل آن که همکاری و همیاری خوبی داشته اند دارند تشکر کنم و در خاتمه از پروفسور هوانگ و دیگر اعضای محترم مجمع تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم با خاطرات خوشی ایران را ترک کنند .

شهنازی: ورزش پل ارتباطی ملت هاست

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیپک ضمن خوش آمدگویی به اعضای فدراسیون آسیایی ووکوتورین ابراز داشت . به همه عزیزان و آقای هوانگ که به کشور عزیزمان آمدند خوش آمد می گویم امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم. وی ادامه داد: بدون تردید برگزاری چنین نشست هایی در توسعه وافزایش روابط بین کشور ها و دولت و ملت نقش بسزایی دارد بخصوص که دبیران کل المپیک کامبوج و ویتنام هم حضور دارند. جا دارد از حمایت های وزارت ورزش از فدراسیون رزمی تشکر کنم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: دراین بین رشته های رزمی نیز جایگاه ویژه ای خواهند داشت و میزبانی این مجمع نشان می دهد ایران جدایی از میزبانی خوب رقابتهای های بین المللی می تواند میزبان خوبی برای برگزاری چنین نشست هایی باشد و در خاتمه ضمن حمایت از فداسیون رزمی و همچنین ووکتورین امیدواریم فدراسیون جهانی حمایت های لازم را برای رشد و توسعه این رشته در کشورمان داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار