بیرجند؛

سفره های افطاری برای مددجویان تحت حمایت پهن می شود

با همراهی خیرین ،سفره های افطاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان پهن می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر کل کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اطعام محرومین را از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت : برپائی پایگاه های حامی یابی در شب های قدر و  پایگاه های جمع آوری فطریه در سطح استان را از دیگر برنامه های این نهاد در سطح استان عنوان کرد.
رضوی افزود: همانند سال های گذشته در سطح استان در قالب طرح مفتاح الجنه از منازل مددجویان تحت حمایت سرکشی به عمل خواهد آمد.

وی به کمک ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی موسسه خیریه انصار الحجه (عج) مشهد مقدس درآستانه ماه مبارک رمضان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان اشاره کرد و گفت : از این میزان کمک بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۷ میلیارد و ۷۳۰ ریال به صورت غیرنقدی ( سبد غذائی ) به مددجویان تحت حمایت اهدا شده است.
وی افزود : سبد های غذائی اهدا شده توسط این موسسه خیریه را شامل گوشت، برنج، روغن، قند، چای ،خرما، پنیر، پوشاک وکفش می باشد.

رضوی گفت : خیرین استان در رمضان سال گذشته بالغ بر ۱ میلیارد و۳۵۰میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به این نهاد اهداکردند.
وی با اشاره به جذب تعداد ۵ هزار و ۸۷۱ حامی از داخل و خارج ازاستان برای حمایت از ۶ هزار و ۳۰۲ نفر یتیم وخانواده درماه رمضان سال گذشته اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۲هزار و ۳۹۱ نفر یتیم زیر۱۸ سال، ۸ هزار و ۸۵۹ نفر خانواده نیازمند غیر یتیم در قالب طرح محسنین، یک هزار و۶۸۹ نفر بیمارصعب العلاج و پرهزینه وخاص در قالب طرح شفا ویک هزار نفر نوعروس درانتظار جهیزیه نیازمند مساعدت و حمایت خیران و نیکوکاران دراین ماه پرخیر و برکت هستند.
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار