یزد؛

شهرستان بافق در مهم‌ ترین موقعیت تاریخی

شهرستان بافق در مهم‌ ترین موقعیت تاریخی خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛فرماندار شهرستان بافق ظهر امروز در نشست شورای اداری گفت: با همکاری فرمانداران سابق شهرستان سند توسعه چشم انداز با محوریت صنایع جوار معدنی، جوار ریلی، میراث فرهنگی، کشاورزی و دامپروری با اولویت پرورش نخیلات، آبزیان آب شوری بویژه تیلاپیا و خاویار تدوین شد.

طلایی مقدم افزود: بافق با توجه به توسعه و پیشرفت در بحث بهداشت و اینکه در مرکزیت کشور واقع شده است می تواند مرکز توریست سلامت مناسبی برای شهرستان های استان و شهرهای همجوار استان بویژه کرمان باشد.

وی  با بیان اینکه اتفاقات سال ۹۳ منجر به تنظیم صورتجلسه ۹/۶ شده است بیان کرد: تشکیل کارگروه مطالبات مردمی وکارگران شرکت سنگ آهن بافق یکی از مهمترین اتفاقات در شهرستان بافق است کارگروه مطالبات مردمی مرتب پیگیر مسائل و مشکلات بوده و امروزبافق نسبت به ۱۵ روز قبل در شرایط بهتر و متفاوت تری بسر می برد.
 

فرماندار بافق انتخاب نماینده بومی را یک فرصت طلایی برای شهرستان دانست و افزود: بافق در مهم‌ ترین موقعیت تاریخی خود قرار گرفته است انتخاب صباغیان یکی از کلیدی ترین و مهم ترین مباحثی است که می تواند بافق را در راه رسیدن به اهداف سند چشم انداز توسعه شهرستان یاری کند.

وی تصریح کرد: هر چند وظایف یک نماینده قانونگذاری و نظارت است. اما باید از این زمان ۴ ساله و فرصت طلایی استفاده بهینه برد.
سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به این که امروز مسئولین عالی کشور و استان همراه و همگام با مردم و مسئولین شهرستان مشکلات را رصد و پیگیری می کنند عنوان کرد: تمام شرایط در شهرستان فراهم شده است و بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد. 

 
انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار