یوردانسکو:

دفاع فرانسه نقص دارد/ برای حریف دردسرساز می شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال رومانی در آستانه بازی با فرانسه در رقابت های یوو 2016 با اشاره به ضعف فرانسوی ها در خط دفاعی گفت تیمش برای میزبان مشکل ساز می شود.

دفاع فرانسه نقص دارد/ برای حریف دردسرساز می شویم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرانسه بخت اول قهرمانی در رقابت های یورو محسوب می شود و پیش بینی می شود این رقابت ها را با بردی آسان مقابل رومانی شروع کند اما آنخل یوردانسکو، سرمربی تیم ملی رومانی در آستانه اولین بازی تیمش در گروه اول یورو 2016 مقابل فرانسه مدعی است حریف در خط دفاعی ضعف دارد و تیم او می تواند میزبان را به درد سر بیندازد.

یوردانسکو به خبرنگاران گفت: ازپتانسیل های هجومی  و تمام کیفیت یازده نفر اصلی تیم دیدیه دشان  اطلاع داریم. شخصا فکر می کنم مسابقه با  فرانسه مسابقه ی خاصی‌ است. باید از نظر ذهنی برای این مسابقه و آنچه که فرانسه می خواهد به نمایش بگذارد آماده باشیم.

وی افزد: هدف ما این است که پا به پای فرانسه رقابت کنیم و برای این منظور قصد داریم  روی توانایی‌های خود تمرکز ‌کنیم. انتظار دارم فرانسه بازی را درگیرانه آغاز کند اما مطمئنم بازیکنان من برای غلبه بر این فشار حریف آماده و مصمم هستند. 

 یوردانسکو در ادامه  گفت: ما نمی خواهیم صرفا دفاعی بازی کنیم .می خواهیم فوتبال متعادلی را به نمایش بگذاریم و در عین حال برای فرانسه دردسر ساز شویم . فرانسه در خط دفاعی مشکلاتی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار