کمک رژیم صهیونیستی به تروریست‌ها در قالب مواد غذایی+ تصاویر

منابع محلی در جنوب سوریه خبر دادند که رژیم صهیونیستی کمک های غذایی برای تروریست‌ها فراهم می‌کند به گونه‌ای که مواد غذایی و کالاهای ساخت اسرائیل به وفور در مناطق تحت کنترل تروریست‌ها دیده می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «جعفر میا» فعال میدانی در شهر القنیطره واقع در جنوب سوریه گفت که مواد غذایی ساخت اسرائیل به وفور در مناطق تحت کنترل گروه‌های تروریستی دیده می‌شود.
 
 کمک رژیم صهیونیستی به تروریست‌ها در قالب مواد غذایی+ تصاویر
 
میا افزود عناصر جبهه النصره کمک‌های غدایی را که از اسرائیل دریافت کرده‌اند در این منطقه توزیع می‌کنند و این مسئله به صورت ماهیانه انجام می‌شود.
 
منابعی از داخل استان القنیطره اعلام کردند که این کمک‌های غذایی به خانواده‌های تروریست‌ها داده می‌شود.
 
این منبع گفت که گذرگاه «الحمیدیه» مهمترین نقاط امداد رسانی از سرزمین‌های اشغالی به روستاهای حومه القنیطره است که به اسم روستاهای الشریط شناخته می‌شوند. گروه‌های مختلفی از جمله «جبهه ثوار سوریا» و «الویه الفرقان» و «لواء البسطین» هستند.
 
 کمک رژیم صهیونیستی به تروریست‌ها در قالب مواد غذایی+ تصاویر
 
این فعال میدانی گفت که حرکت خودروها تروریست‌ها به صورت منظم در دو طرف جاده دیده می‌شود به گونه‌ای که زخمی‌های تروریست‌ها که با ارتش سوریه می‌جنگند به بیمارستان‌های اسرائیلی منتقل می‌شوند.
 
پیش از این نیز ارتش اسرائیل از تشکیل یک واحد ویژه برای ارتباط با گروه تروریستی جبهه النصره در جنوب سوریه خبر داده بود و شهرک جباتا الخشب که مقر جبهه النصره در جنوب سوریه به  حساب می آید به سلاح ها ومهمات ساخت اسرائیل مجهز است.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.