لرستان؛

تعهد مدیران لرستان درمیثاق نامه اقتصاد مقاومتی

میتاق نامه اقتصاد مقاومتی لرستان به دست مدیران اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: هدف از این میثاق نامه پیشبرد اهداف اقصاد مقاومتی در سالی است که لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور تعیین شده است.

وی افزود: اگر سازمان صنعت، معن و تجارت قرار است که امسال 192 صنایع راکد را در سطح استان احیاء کند باید توزیع شهرستانی آن مشخص می شده است به گونه ای که هر شهرستان بداند که چند صنعت راکد را باید احیاء کند.

بازوند با اشاره به تشکیل چهار کمیته اجتماعی، اقتصادی، برنامه ریزی و عمرانی برای زمان بندی اجرای پروژه ها، تصریح کرد: این کمیته ها باید هر هفته تشکیل جلسه دهند و دستگاههای اجرایی هم باید برای تعیین زمان بندی اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی با آنها همکاری کنند.

استاندار لرستان ضمن استقبال از واگذاری شرکت پارسیلون خرم آباد به سرمایه گذارن جدید در قالب تشکیل یک کنسرسیوم بانکی گفت: تا نهایی شدن این واگذاری باید پیگیری های لازم صورت بگیرد.

بازوند بیان کرد:با توجه به اخذ مجوز شهرک صنعتی پتروشیمی انتظار داریم که تادو سال آینده تمام تولیدات پتروشیمی لرستان در این شهرک مورد استفاده قرار بگیرند و از خام فروشی محصولات این شرکت جلوگیری شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.