میزبانی: ماه پشت ابر پنهان نمی ماند

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: نتایج رکابزنان در چهار مرحله انتخابی المپیک و تور بین المللی ژاپن عملکرد و سیاست خیلی از رکابزنان را مشخص کرد.

محمد میزبانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:مسابقات کره و تور بین المللی ژاپن همزمان با هم برگزار شد به این خاطرنمیتوانستیم در هر دو مسابقه حضور داشته باشیم.مسابقه ای که نتایجش مرغوب تر بود را شرکت کردیم.اما در مجموع عملکرد تیم شهرداری و صمد پور سیدی بسیار خوب بود.امتیازات خوبی کسب کردیم.ماه مبارک رمضان برنامه باشگاهی نداریم اما از برنامه های فدراسیون بی اطلاع هستم.

وی افزود:برای حضور در المپیک 8 رکابزن انتخاب شده اند که در نهایت سه نفر برگزیده شرکت در المپیک می شوند. اما امیدوارم که فدراسیون براساس مراحل انتخابی تصمیم گیری آگاهانه ای داشته باشد.تور بین المللی ژاپن بلافاصله پس از مراحل انتخابی بود که موجب شد نتایج و مسائل واضح تر شده باشد.
 
میزبانی در ادامه توضیح داد:اگر نتایج چهار مرحله انتخابی را بررسی کنیم. متوجه می شوید که رکابزن از منزلش به محل مسابقات آمده است.اما در تور بین المللی ژاپن فرصتی برای برخی مسائل نداشته و باید قوی بودن خودش را اثبات می کرد، به این خاطر عملکرد خوبی نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار