ارومیه؛

فعالیت 843 شورای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: تاکنون 843 شورای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی فعالیت می کنند.

حجت‌الاسلام علي قنبري درگفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و فراگیری معارف اسلامی است، ادامه داد: تزکیه نفس و خودسازی فردی و اصلاح اجتماعی از مهم‌ترین ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود.

به اجرای طرح ویژه ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا به تناسب جغرافیای استان برنامه‌ها بومیسازی شده است.

با بیان اینکه تا کنون در قالب طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در استان برای ۷۰۰ نفر کارت شناسایی صادر شده است ادامه داد: در ماه مبارک رمضان حدود ۴۰۰ نفر از طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر به صورت ویژه در استان جهت نشر معروفات و نهی از منکرات اطلاع‌رسانی می‌کنند

وی در ادامه از فعالیت ۸۴۳ شورای امر به معروف و نهی از منکر متشکل از اعضای اصناف، هیئت‌های مذهبی، ستادهای اقامه نماز جمعه، مراکز قرآنی، جمعیت هلالا احمر، بانک‌ها، نیروهای مسلح خبر داد و افزود: تاکنون ۹۹۵ تیم امر به معروف و نهی از منکر در قالب شوراهای مربوطه در اجرای این دو فریضه الهی کار می‌کنند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.