کرمانشاه؛

برنامه‌مداری را به تیم کارآمد شهرداری اضافه می کنم

شهردار جدید کرمانشاه گفت: تیم شهرداری کرمانشاه تیمی کارآمد است که آنچه من می خواهم به آن اضافه کنم برنامه‌مداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آرش رضایی تدوین طرح توسعه برای کرمانشاه را از ضروریات دانست و افزود: این طرح طوری باید برنامه‌ریزی شود که قائم به سیستم و یا شخص نباشد و هر شهرداری که آمد ادامه کار را دنبال نماید.

وی با بیان اینکه روش کار من بدینگونه است که با کار روزمرگی مخالفم و مسیری را دنبال می کنم که حلقه های یک زنجیر باشد یعنی یک حرکت در کنار حرکت های دیگر قابل تعریف باشد نه اینکه یک پروژه به تنهایی تعریف داشته باشد ولی در کنار سایر پروژه ها تبدیل به تصویر زیبای شهری نشود.

رضایی گفت: باید پروژه ها به گونه ای مدیریت شوند که مانند تکه های پازل، در کنار هم تبدیل شوند به کرمانشاهی زیبا و تجربه به من نشان داده است زمانی می شود این کار را کرد که یا یک نفر 15 سال در این جایگاه مدیریتی باشد یا یک نفر روشی را بنیان بگذارد که بعد از او هم مجبور به ادامه و انجامش باشند.

وی از تدوین سند توسعه شهر توسط مدیریت شهر به عنوان میثاق میان مردم، شورا و شهرداری خبر داد و گفت: آنچه قول میدهم در کنار انجام پروژه ها و کارهای روزمره شهرداری انجام دهم تدوین سند توسعه ای برای کرمانشاه است.



انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.