اهواز؛

اعزام بیش از 80 مبلغ به مساجد شهری و روستایی امیدیه

کارشناس فرهنگي اداره تبليغات اسلامي اميديه از برگزاري 36 محفل انس با قرآن کريم و اعزام 86 مبلغ در سطح شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور جعفرزاده با آرزوي قبولي طاعات و عبادات به برگزاري 36 محفل انس با قرآن کريم در شهرستان اميديه اشاره کرد و گفت: اين محافل شب ها در مساجد شهرستان ها برگزار مي شود.

وی با اشاره به برگزاري 80 جلسه روخواني و روانخواني قرآن کريم ويژه خواهران و برداران، اظهار داشت: 19 جلسه درباره تفسير قرآن کريم و نهج البلاغه از سوي روحانيت شهرستان و با همکاري اداره تبليغات اميديه در حال برگزاري است.

جعفرزاده با اشاره به استقبال مردم شهرستان از روحانيان اعزامي، به اعزام 86 مبلغ در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ابراز داشت: 10 مبلغ غيربومي و مابقي از روحانيان و مبلغان شهرستان در مساجد روستايي و شهري و اماکن مذهبي مستقر و به برنامه هاي تبليغي اعلام شده عمل مي کنند.

اين مقام مسؤول با بيان اينکه حضور مبلغان روحاني با همکاري حوزه هاي علميه سفيران هدايت و مهديه شهرستان اميديه ميسر شده است، خاطرنشان کرد: ان شاء الله برنامه‌هاي ماه مبارک رمضان امسال از نظر کيفي به ويژه در برگزاري مراسم ليالي قدر، محافل انس با قرآن کريم، دوره‌هاي آموزش طرح تفسير و برگزاري جلسات قرآني براي نوجوانان و جوانان مطلوب تر از سال گذشته انجام شود.

وي در پايان با اشاره به نشست هم انديشي قرآن کريم با حضور روحانيت شهرستان و نيز مربيان قرآني خواهر و برادر، اذعان داشت: 32 جواز جزءخواني و روانخواني براي اداره هاي شهرستان صادر شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.