اصفهان؛

شهرضا نیازمند تکمیل بانک اطلاعاتی مدیریت بحران

فرماندار شهرستان شهرضا همکاری همه ادارات و دستگاههای شهرستان را برای تدوین و تهیه کتاب جامع مدیریت بحران خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا گفت: آموزش های لازم برای مدیریت بحران ضروری بوده و نیاز است در این زمینه توجه ویژه ای شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرضا آموزش کمک های اولیه و اطفای حریق به شهروندان از نیازهای ضروری است خاطر نشان کرد: فعالیت در مباحث فرهنگی و آموزشی مطلوب نبوده و نیازمند توجه بیشتر مسئولان در این زمینه است.
فرماندار شهرضا بیان کرد: بحران در همه زمانها و مکانها وجود دارد اما مدیریت صحیح آن مهم بوده و نیاز است با برنامه ریزی دقیق و مناسب از آسیب های آن پیشگیری شود .
گلابی اجرای طرح ایراپن در شهرضا را که یک طرح ملی است، نوعی مدیریت بحران در امر سلامت شهروندان دانست و ادامه داد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خوب این طرح قبل از اجرای آن باعث شد تا استقبال مردم از این طرح مطلوب باشد.
وی اظهار داشت: متاسفانه عموم افراد تصور می کنند بحران فقط شامل حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و بیماری بوده، در صورتی که بحران هایی در جامعه وجود دارد که می توانند بعضا خطرات بیشتری را برای این شهرستان در پی داشته باشند.
فرماندار شهرضا خشکسالی و کمبود آب را یکی از بحرانهای شهرستان در زمان کنونی عنوان کرد و افزود : شهرضا هشتمین سال خشکسالی را سپری کرده و نیاز است تا شهروندان نسبت به مصرف صحیح آب توجه خاصی داشته باشند.
گلابی تاکید کرد: وجود چاه های غیر مجاز و برداشت بی رویه از آنها باعث سخت تر شدن شرایط تامین آب شهرضا شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار