کلمن: مقابل اسلواکی بی رحمانه بازی می کنیم کوزاک: ولز فقط گرت بیل نیست

در آستانه دیدار تیم های ملی ولز و اسلواکی در رقابت های یورو 2016 سرمربیان دو تیم درباره این مسابقه اظهار نظر کردند.

 کلمن: مقابل اسلواکی بی رحمانه بازی می کنیمکوزاک: ولز فقط گرت بیل نیستبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دو تیم ولز و اسلواکی در چارچوب رقابت های یورو 2016 از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم نیو بوردو رو در روی هم قرار خواهند گرفت .
کریس کولمن سرمربی تیم ملی ولز می گوید تیمش در این مسابقه بی رحمانه و خطرناک بازی خواهد کرد.
او گفت: ما می دانیم که یکی دو بازیکن داریم که می توانند شرایط را تغییر دهند. اما به عنوان یک تیم نقاط ضعف و قوت ما مشخص است.رمز رسیدن ما به این مرحله بی باک و خطرناک بازی کردن است و در برابر ولز هم همینطور بازی خواهیم کرد.ما مقید به یک طرح و نقشه بازی هستیم که همیشه هم زیبا نیست، ولز باید خود را برای "بردی زشت" در بازی اول آماده کند.
او در مورد گرت بیل ستاره تیمش نیز گفت: زمانی که شما به گران قمیت ترین بازیکن جهان تبدیل می شوید و برای رئال مادرید بازی می کنید، طبیعی است که مورد توجه قرار بگیرید و گرت هم اینگونه است.ما به این مسئله عادت داریم و بیل هم همینطور.
یان کوزاک سرمربی اسلواکی نیز ضمن تمجید از گرت بیل گفت:بیل یکی از بهترین های جهان است اما ولز فقط منحصر به گرت بیل نمی شود،فوتبال بازی تیمی است و او بدون هم تیمی هایش تهدید بزرگی نیست.
کوزاک افزود: ولز تیمی  قوی است که همیشه با دل و جان و با روحیه تیمی بالا بازی می کند. بازیکنان کلیدی آنها - گرت بیل و آرون رمزی - در باشگاه های برتری بازی می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار