ساری،

ترافیک محور هراز، عامل کاهش گردشگر

با وضعیت ترافیک جاده هراز دیگر مسافری به اینجا نمی‌آید؛ نباید با تصمیمات انقباضی سبب فرار گردشگر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه باید اجرای پروژه‌ها به‌صورت کارشناسی و زیر نظر افراد خبره در ارجعیت قرار بگیرد، افزود: نباید روال اینگونه باشد که هر مکان خالی در آمل تبدیل به ایستگاه تاکسی شود، باید به فکر افزایش فضای سبز بود.

احمد منفرد نقش پلیس را در روند ترافیک بسیار مهم دانست و افزود: باید در تمامی طرح‌ها و اصلاحات هندسی نقش پلیس، تابلو و دوربین در نظر گرفته شود.

وی کنترل و پایش دوربینی را یکی از راه حل‌های کاهش ترافیک عنوان کرد و گفت:باید با نصب دوربین در میدان فجر و با پایش تصویری به دنبال کنترل ترافیک در بخش‌هایی از شهر بود.

منفرد با اشاره به کیفیت پایین چراغ‌های راهنمایی در آمل گفت: وضعیت چراغ‌های فعلی راهنمایی و رانندگی در آمل تاسف‌آور است و برای ایمن‌سازی میدان‌ها باید چراغ‌های راهنمایی نصب شود اما این موضوع جدی گرفته نمی‌شود.

فرماندارآمل با اشاره به اینکه پلیس‌راه آمل باید ساماندهی شود، گفت: پلیس‌راه آمل محلی برای درآمد متکدیان و پخش کاغذهای تبلیغاتی شده که باید سریعا ساماندهی شود.

منفرد در با بیان اینکه جاده هراز تحمل بار ۵۰ تنی یک کمپرسی را ندارد و این رفت و آمدها موجب خرابی آسفالت جاده هراز می‌شود، گفت: فعالیت‌های کمپرسی در آمل باید ساماندهی شوند و تمامی آنها کارت شناسایی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار