ارومیه؛

جمع خوانی و ختم قرآن ویژه خواهران در میاندوآب

مراسم جمع خوانی و ختم قرآن در زیارتگاه حضرت عباس (ع) میاندوآب برگزار می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   محمودی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندوآب از برگزاری مراسم ختم قرآن در زیاتگاه حضرت عباس (ع) میاندو آب خبر داد و گفت : ماه مبارك رمضان، ماه تولّد قرآن، ماه اُنس با قرآن و ماه شناخت و بهره‏ برداري فكري و عملي از قرآن است. رمضان پر فضیلت ترین و بهترین ماه خدا برای اوج بندگی، عبادت و عبودیت انسان هاست . در این ایام، «قرآن» این منشور آسمانى، سفره گسترده فیض الهى و کلام نورانى پروردگار برای راهنمایی و سعادت انسان ها، نازل گردیده است . قرآن، روح ماه رمضان است كه در كالبد آن دميده شده، و ارزش و عظمت آن را چند برابر كرده است .

وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از مساعدت هاو کمک های زائرین و خیرین و واقفین خیر اندیش در باز سازی زیارتگاه حضرت عباس(ع) تقدیر و تشکر کرد و گفت : به همت مردم و شریف و خیر اندیش میاندوآب ویژه برنامه هایی برای روزه داران و عاشقان اهل بیت (ع) در زیارتگاه حضرت عباس (ع) تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام محمودی گفت : به همت اداره اوقاف میاندوآب مراسم جمع خوانی و ختم قرآن کریم ویژه خواهران از مورخه 95/03/27 مصادف با دهم ماه مبارک رمضان برگزار خواهدشدکه این مراسم هر روز ساعت 12 ظهر همراه با اقامه نماز جماعت خواهد بود .

ایشان در ادامه افزود : مراسم سخنرانی ، دعا و مناجات به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء هر شب از ساعت 10 برگزار خواهد شد .

وی گفت : ویژه برنامه هایی برای شب های پر فیض قدر و مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) به همراه پذیرایی سحری تدراک دیده شده است که انشا ا... در خدمت زائرین و روزه داران گرامی خواهیم بود .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.