سمنان؛

جمع آوری 21 متکدی از سطح شهر

در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان سمنان مقرر شد متکدیان با هماهنگی فرمانداری سمنان – نیروی انتظامی – بهزیستی و معاونت های خدمات شهری مناطق 1و2 شهرداری و واحد اجرائیات شهرداری از سطح شهر جمع آوری شوند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛مدیر شهرداری منطقه یک گفت: در نخستین روز از اجرای طرح ضربتی جمع آوری متکدیان در سمنان 21 متکدی جمع آوری و تحویل کلانتری شدند.
 حمید قاسمی تکدی گری را ناهنجاری جوامع خاطر نشان کرد و گفت: متکدیان با استفاده از روش های مختلف سعی در برانگیختن حس همدلی و نوع دوستی و اعتقادات مذهبی مردم دارند و در بسیاری از موارد نیز به اهداف خود می رسند.
وی افزود: در نخستین روز از اجرای این طرح متکدی اعم از کودک ، نوجوان و میانسال جمع اوری شدند که هشت نفر از انها زن و 13 نفر مرد بودند که درخیابانهای سعدی ، قدس ، چهار راه مازندران ، خیابان امام ، امامزاده یحیی  و پمپ بنزین جلالی اقدام به تکدی گری می کردند.
مدیر منطقه یک شهرداری سمنان از تحویل این متکدیان به کلانتری 11 خبر داد و افزود:مسئولان مصمم به ساماندهی موضوع متکدیان در شهر هستند و امیدواریم شهروندان خوب شهر اخلاق نیز در این امر کمک حال مسئولان باشند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار