برپایی 150 خیمه معرفت در بقاع متبرکه تهران هم‌زمان با ماه رمضان

سخنرانی‌های روزانه، اقامه نماز جماعت به صورت مستمر در نود امامزاده شاخص و محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور مصر از برنامه‌های «ضیافت الهی» در ماه مبارک رمضان است.

سید محمد حجت میرشاه‌ولد، مسئول اعزام مبلغ اداره اوقاف استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان تحت عنوان «ضیافت الهی» در استان تهران اجرا می شود که برگزاری مراسم وفات حضرت خدیجه(س) از جمله مهمترین آنها است.

وی ادامه داد: سخنرانی‌های روزانه، اقامه نماز جماعت به صورت مستمر در نود امامزاده شاخص و محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور مصر از دیگر برنامه‌های ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: ترتیل‌خوانی قرآن به صورت زنده در امامزاده اسماعیل(ع) شهریار از شبکه تهران برای عزیزان پخش می شود و در نیمه ماه مبارک رمضان میلاد حضرت امام حسن(ع) را خواهیم داشت. همچنین در ادامه برنامه‌ها لیالی قدر می‌رسیم در سه شب احیاء مردم حضور پرشکوهی در  بقاع متبرکه خواهند داشت.

میرشاه‌ولد خاطرنشان کرد: در جوار  امامزادگان خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود که 150 مبلغ اعزامی از قم برنامه‌هایی همچون مشاوره و پاسخ‌گویی به سوالات دینی، مشاوره خانواده، ازدواج، تربیت فرزند را در دستور کار دارند و سخنرانی‌های چند رسانه‌ای با پخش فیلم، نقد فیلم در خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.