ارومیه؛

بهسازی ۹۸۰ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بهسازی ۹۸۰ کیلومتر راه روستایی استان در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  داریوش نصر در جریان بازدید از وضعیت پروژه‌های راه روستایی در این شهر اظهار داشت: برنامه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برای سال 95 در حوزه راه روستایی بهسازی 980 کیلومتر از این راه‌هاست و برای انجام این کار با پیمانکاران واجد صلاحیت قراردادهای لازم منعقد شده است.

نصر با بیان اینکه تاکنون با 125 پیمانکار برای بهسازی راه‌های روستایی آذربایجان غربی در شهرستان‌های مختلف عقد قرارداد به انجام رسیده است، گفت: هزینه بهسازی راه‌های روستایی استان از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی، آسفالت و روکش حدود 400 کیلومتر از راه‌های روستایی پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان تاکید ویژه‌ای به حل مشکلات راه‌های روستایی داشت بنابراین امید می‌رود در سال 95 در حوزه راه‌های روستائی اقدامات خوبی انجام ‌و اعتبارات مناسبی نیز تخصیص یافته و جذب شود.

وی با اشاره به روند اجرای طرح ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان سلماس گفت: ساخت اسکلت این بیمارستان در صورت تأمین اعتبار نهایتاً اوایل سال آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.