لوو: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم ملی آلمان پس ازبرتری 2 بر صفر تیمش مقابل اوکراین از عملکرد شاگردانش در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

لوو: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر اولین ساعات روز دوشنبه (به وقت ایران) تیم ملی آلمان موفق شد در اولین بازی مرحله گروهی خود در یورو 2016   2 -0 مقابل اوکراین به پیروزی برسد.

پس از این مسابقه یواخیم لو سرمربی این تیم ضمن تمجید از شواین اشتایگر زننده گل اول تیمش  از عملکرد بازیکنانش ابراز  رضایت کرد.
او در پایان بازی گفت: برای باستین شواین اشتایگر خیلی خوشحالم. او گل تعیین کننده ای زد و این گل به او و تیم بسیارکمک خواهد کرد. در نیمه اول ما زیاد دویدیم اما در انتقال بازی  مشکلاتی  داشتیم . توپ های زیادی  لو دادیم. اما در نیمه دوم بهتر شدیم و سریع پاسکاری می کردیم و بر بازی مسلط بودیم.بازی کردن مقابل تیمی با  دفاع قوی و ضد حملات خطرناک آسان نبود.اما در نیمه دوم راهی پیدا کردیم و به همین دلیل است که از بازی راضی هستم.

لو افزود: اوکراین مرا غافلگیر نکرد، چرا که من آنها را در دو سال گذشته دیده ام. این تیم بهتر از تیم سال 2012 است. آنها از لحاظ جسمی و در هوا بسیار قوی، و در جناحین بسیار سریع هستند. آنها می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند.

[مت] هوملس و [آنتونیو] رودیگر مصدوم شدند بنابراین ما مجبور به تغییر دفاع خود شدیم ، اما من فکر می کنم که در طول بازی دفاع ما  قوی تر شد، دفاع ما منسجم بود و توانست مهاجمان  حریف را تحت فشار بگذارد.
این کار در شروع بازی خیلی آسان نبود  اما در طول بازی بهتر شد. داشتن ژروم بواتنگ در دفاع خوب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار