تبریز؛

کسب رتبه دوم کشوری در جذب تسهیلات قرض الحسنه بانکی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی با بیان اینکه استان با 92 درصد تحقق جذب تسهیلات قرض الحسنه رتبه دوم کشوری را داراست، گفت: تا پایان فروردین ماه امسال 634 میلیارد ریال از منابع بانکی جذب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دشتی افزود: این میزان تسهیلات به پنج هزار و 107 نیازمند جویای کار استان اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از شش هزار و 146 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 764 میلیارد و 389 میلیون ریال توسط کمیته امداد استان اجرا شده است، افزود: از این تعداد یک هزار و 319 طرح از محل اعتبارات امدادی، چهار هزار و 726 طرح از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک ها و هشت طرح نیز از محل صندوق توسعه ملی می باشد.

دشتی با بیان اینکه 38 هزار طرح اشتغال در حال اجرا، تحت نظارت این نهاد می باشند، تاکید کرد: از مجموع طرح های در حال اجرا یک هزار و 310 طرح در بخش کشاورزی، 14هزار و 605 طرح دامپروری، 9 هزار و 284 طرح صنایع دستی، 12 هزار و 958 طرح بخش خدمات و دو طرح شیلات تحت نظارت کمیته امداد استان قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه این نهاد رویکرد توانمندسازی مددجویان را از طریق ایجاد فرصت های شغلی با استفاده از تسهیلات اشتغال در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار و هدایت مددجویان به سمت توانمند سازی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.