آبادان؛

عدم وجود حامی ایتام در هندیجان

به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح سفره اطعام جهت مددجویان در هندیجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هندیجان گفت: سعی و تلاش ما این است که بهترین خدمات و معیشت را برای مددجویان فراهم کنیم اما بودجه ما کفاف خدمت‌رسانی را نمی‌دهد و مشکلات مددجویان و معیشت آن‌ها بسیار زیاد است.

بهمن قنواتی افزود: هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح سفره اطعام جهت مددجویان برگزار می‌شود و این کمترین چیزی است که برای آن‌ها انجام می‌دهیم.

وی گفت: هرساله در تاریخ‌های 6 و 23 و 27 ماه مبارک رمضان سفره افطاری برای ایتام و مددجویان این کمیته مهیا است که از آن‌ها دعوت کرده تا در مراسم افطاری حضور پیدا کنند که به طور میانگین در هر سفره اکرام 300 مددجو حضور می‌یابد و این موضوع باعث شرمندگی ماست که اعتبارات ما ناچیز است.

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان افزود: برنامه ما در ماه مبارک رمضان علاوه بر افطاری، جمع‌آوری کمک‌های خیرین به‌صورت بسته مواد غذایی و تقسیم آن بین مددجویان است.

قنواتی گفت:برای تهیه نان شب مددجویان شهر به‌صورت رایگان با برخی نانوایی‌های سطح شهر هماهنگ کردیم که به تعداد 1000 خانواده بُن صادر کرده و در اختیار مددجوها قرار می‌دهیم تا آن‌ها به نانوایی مراجعه کرده و نان خود را تهیه کنند.

وی افزود: ما در این شهر 800 خانواده و نیز در روستاهای تابع 800 خانواده دیگر را تحت پوشش کمیته داریم و همچنین 16 یتیم را تحت حمایت قرار داده‌ایم که متأسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها توسط مردم و یا خیرین حمایت نشده‌اند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.