احمدی و محرابی شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند

تیم ملی بوکس ایران با ترکیب 8 مشت زن بامداد فردا برای حضور در مسابقات جهانی راهی آذربایجان خواهد شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   رقابت‌های جهانی باکو در حالی از 27 خردادماه تا 5 تیرماه در سالن "سرحدچی" برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران بامداد فردا (سه شنبه) برای حضور در این مسابقات که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک ریو به شمار می رود اعزام خواهد شد.

لازم به یادآوری است که، مسئولان آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) در نامه ای رسمی به فدراسیون بوکس کشورمان ابلاغ کرده‌اند که سجاد محرابی نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان اجازه حضور در این رقابت‌ها را ندارد. طبق شنیده‌ها محرابی طی یک ماه اخیر با حضور در کشور تانزانیا در مسابقات حرفه‌ای وارد رینگ شده که طبق قانون آیبا او در این مسابقات نمی‌تواند شرکت کند و تنها می‌تواند در مسابقات APB که جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود شرکت کند.

این رقابت‌ها پس از پایان مسابقات جهانی در ونزوئلا برگزار خواهد شد. به همین دلیل طبق تصمیم مسئولان فدراسیون، سیاوش امیدی در این رقابت‌ها جایگزین محرابی شد، اما در وزن 49 کیلوگرم تیم ملی نماینده‌ای نخواهد داشت.

امید احمدی صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم تیم ملی کشورمان که 6 ماه پیش در مسابقات کیک بوکسینگ حضور پیدا کرده بود، با تصمیم مسئولان کنفدراسیون آسیا اجازه مبارزه کردن در مسابقات قهرمانی آسیا(چین) را پیدا نکرد و حالا به همان دلیل از حضور در مسابقات جهانی باکو محروم است.

ترکیب بوکسورهای اعزامی به رقابت های جهانی باکو به شرح زیر است:

49کیلوگرم:  امید احمدی صفا( به دلیل حضور در مسابقات کیک بوکسینگ اجازه حضور در مسابقات جهانی را ندارد)

52کیلوگرم: سجاد محمدپور

56 کیلوگرم: احسان سپهوندی

60کیلوگرم: فروتن گل آرا

64 کیلوگرم: هادی ماکویی

69کیلوگرم: امین قاسمی پور

75کیلوگرم: سیاوش امیدی

91کیلوگرم: سالار غلامی

91 + کیلوگرم: محمد علی شهیدی

عبدالرضا انصاری، علیرضا استکی، اصغر اشرفی و همایون امیری اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار