مهاباد؛

صدور مجوز مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان مهاباد

با پیگیری های قائم مقام وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، با راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان مهاباد موافقت و مجوز آن صادر شد.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد ، طرح ساخت دانشکده پیراپزشکی از سال 66 در شهرستان مهاباد آغاز شد که پس از سالها راکد ماندن ، از خرداد سال 92 با اعتبار 10 میلیارد و پانصد میلیون ریال به نام دانشکده ادبیات و علوم انسانی شروع به کار کرد.
این طرح در بلوار پرستار و در منطقه پشت تپ واقع شده که پس از مکاتبات و پیگیری های مکرر مسئولان شهرستانی و دکتر آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجانغربی مجوز مجتمع آموزش عالی سلامت اخذ شد.
این مجتمع که با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال ساخت است ، در آینده نزدیک کار ساخت آن به پایان خواهد رسید و در صورت تامین اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت های این مجتمع ، در سال تحصیلی 96-95 آماده پذیرش دانشجو می شود.
مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد در دو طبقه و با زیربنای 6 هزار و ۷۰۷ مترمربع ساخته شده که شامل بخش هایی مانند سالن اجتماعات ، ۱۵ اتاق ویژه اساتید ، ۱۰ کلاس درس ، سالن مطالعه و مخزن کتاب ، انتشارات ، بوفه ، امور اداری ، آموزشی و مالی ، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و اتاق پروژکتور است.
مجوز راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد با موافقت دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و پس از پیگیری های قائم مقام وزیر بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، صادر شد.
این جلسه اردیبهشت ماه امسال در وزارت بهداشت تشکیل شد.
انتهای پیام/

 

  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.