زنجان؛

افزايش 52 درصدی كشف سرقت خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با تلاش های شبانه روزی پليس و تعامل سازنده مردم شاهد افزايش 52 درصدی كشفيات خودرو هستيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ ايرج خاني پور گفت :سرقت يک نوع کج رفتاری اقتصادی است از آن جهت که اين نوع کج رفتاری اقتصادی به صورت آشکار و گاه به صورت خشن صورت می گيرد

وی افزود: همه اقشار مختلف جامعه بايد در كاهش وقوع جرائم و ايجاد امنيت پايدار سهم خود را به خوبی ايفا كنند و در اين ميان نقش خانواده ها بسيار مهم و پر رنگ است.

اين مقام مسئول ادامه داد :دو نعمت سلامتی و امنيت از بزرگترين نعمت های الهی است كه در سايه سار وجود اين دو نعمت انسان قادر به انجام اقدامات خود اعم از معنوی ، اقتصادی ، فرهنگي ، سياسي ، علمی ، ورزشی و .. خواهد بود.

خانی پور گفت: مسئله نظم و امنيت اجتماعي و عمومی يکي از مسائلی که جامعه ما در حال حاضر با آن مواجه است و مهمترين شاخصه نظم و امنيت در جامعه ، احترام به قانون است.

وی با اشاره به اينكه امر به معروف و نهي از منكر ضامن امنيت اجتماعی و سلامت جامعه است ، تصريح كرد: جديت در احيای فريضه امر به معروف و نهي از منكر سبب جلوگيری از گسترش ناهنجاری اجتماعی و آسيب‌های ناشی از آن در جامعه می شود.

اين مقام انتظامی ادامه داد: در دو ماهه اول امسال نسبت به مشابه سال گذشته با اقدامات گسترده پليس و همكاری سازنده مردمي شاهد افزايش 52 درصدی كشفيات خودرو هستيم

  سرهنگ خانی پور به شهروندان توصيه كرد:خودروی خود به لوازم ايمنی، نظير سوئيچ مخفي، قفل سوئيچی، دزدگير، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپيوتر خودرو و ساير وسايلي که از باز کردن درِب خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگيری مي‌کنند و يا حداقل آن را به تأخير می اندازند، مجهز كنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله با سامانه تلفن 110 تماس بگيريد

انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، کشف ، سرقت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.