متلک پراکنی جالب سرمربی ایسلند :

رونالدو و په په می توانند در هالیوود بازی کنند

لاگربک با اشاره کنایه آمیز به مهارت کریستیانو و په په در فریب داوران، این دو ستاره پرتغالی را شایسته حضور در هالیوود دانست.

رونالدو و په په می توانند در هالیوود بازی کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ایسلند روز سه شنبه در اولین مسابقه خود در گروه F رقابت های یورو 2016 مقابل پرتغال به میدان می رود.

و لانس لاگربک پیش از بازی، از داوران خواست در برابر بازیکنانی که سعی می کنند داور را فریب دهند به پیشینه آنها هم توجه کنند. او در عین حال از رونالدو و په په دو ستاره رئال مادرید به عنوان بازیکنانی که بارها اقدام به فریب داوران کرده اند نام برد.

این مربی 67ساله گفت: "پرتغال ،رونالدو یکی از بهترین بازیکنان جهان را دارد اما او بازیگر عالی هم است. البته در فینال لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو، ما یک نمایش دیگر از فرد دیگری که می تواند در هالیوود بازی کند، را دیدیم.

منظورم په په است. شما می توانید کلیپ های بازی را ببینید. از نظر من نمایش او ، واقعا سطح بالایی بود. اما نمی دانم آنها در هالیوود طرفدار دارند یا نه.

من این کارها را نمی پسندم. می خواهم بدانم آیا داوران می توانند با تماشای فیلم های گذشته برای این گونه اقدامات مجازاتی درنظر بگیرند؟




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار