دانشگاه امیر کبیر وجود کافه در ماه رمضان را تائید کرد

دبیر کل شورای صنفی دانشگاه صنعتی امیر کبیر از ارائه تسهیلات به بانوانی که نمی توانند روزه بگیرند، خبر داد.

دانشگاه امیر کبیر وجود کافه در ماه رمضان را تائید کرداحسان اسماعیل زاده عضو شورای صنفی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ققنوس ساختمان ویژه بانوان است که در طبقه سوم آن کافه ای با مشورت معاونت دانشجویی و شورای صنفی شکل گرفته و با فرارسیدن ماه رمضان از آن استقبال بیشتری شده است.

وی با بیان اینکه درواقع معاونت دانشجویی، با فراهم کردن محیطی برای بانوانی که قادربه انجام فریضه روزه‌داری نیستند، این فضا را تدارک دیده، ادامه داد: چون بانوان در این ماه برای خوردن و آشامیدن با محدودیت بیشتری نسبت به آقایان مواجه هستند. 

اسماعیل زاده در خصوص غذاهای ارائه شده عنوان کرد: این بوفه فقط غذای سرد و نوشیدنی ارائه می کند اما پیمانکار آنجا در ساعات اولیه روز 22 خرداد به اشتباه غذای گرم ( اسنک) عرضه کرده که با تذکر مسئولان این غذا از لیست خدمات حذف شده است.

وی افزود: چون برخی دانشجویان نمی توانند روزه بگیرند دانشگاه  صنعتی امیرکبیر صرفا به وظیفه‌اش درمقابل آنها عمل کرده است.

اسماعیل زاده با تاکید بر اینکه این ساختمان کاملا پوشیده و به دور از دید عموم است، گفت: ققنوس به منظور روزه خواری نبوده و از ورود همه آقایان به آن جلوگیری می شود.

این عضو شورای صنفی درباره خبر یک خبرگزاری اذعان داشت: متاسفانه این اولین بار نیست که شاهد انتشار خبرهای اشتباه از یک خبرگزاری برای تشویش اذهان هستیم و عکسی که برای این خبر منتشر شده اصلا به دانشجویان ارتباطی ندارد و کذب است .

اسماعیل زاده یادآور شد: شورای صنفی نهاد مشورتی و نظارتی است و به معاونت دانشجویی مشورت می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
تو ماه رمضون رستوران زدن وسط دانشگاه خوب خانمایی که نمی تونن روزه بگیرن چه محدودیتی برا روزه خواری شون دارن که اقایون ندارن؟