اردوی مشترک والیبال نشسته ایران و آلمان

ژرمن ها مغلوب والیبالیست های ایران شدند

تیم ملی والیبال نشسته آلمان در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل والیبالیست های ایران تن به شکست داد.

ژرمن ها مغلوب والیبالیست های ایران شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم ملی والیبال نشسته ایران اردوی مشترکی را با تیم ملی آلمان در  برگزار می کند که در اولین دیدار تدارماتی خود مقابل این تیم به پیروزی دست یافت و در ست شماری با نتایج 25 بر 21، 25 بر 15، 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 10 و در مجموع 5 بر صفر تیم  دوم اروپا را مغلوب بازی درخشان خود کرد.

زوننبیلچر:هدفمان شناخت قهرمان جهان است

سرمربی تیم ملی آلمان در حاشیه این دیدار تدارکاتی به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالم که موفق شدیم تا قبل از بازی های ریو با تیم ایران دیدار تدارکاتی داشته باشیم و شناخت لازم را از قهرمان جهان پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: تیم ایران بهتر از تیم بوسنی است و از بازیکنان حرفه ای زیادی برخوردار است و همین امر باعث شد تا اردوی مشترکی را برای شناخت و کسب تجربه با این تیم داشته باشیم.

زوننبیلچر بیان کرد: بعد بازی های تدارکاتی و شناخت بهتر ایران برای حضور در ریو برنامه ویژه ای خواهیم داشت و سعی می کنیم از تجربه این اردو استقاده کنیم.

خستگی مانع پیروزی شد

کریستوف ملی پوش تیم آلمان در خصوص این بازی اظهار داشت: ما تازه از سفر آمدیم و خسته هستیم و نتوانستیم بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم.البته بازی با قهرمان دنیا در قالب دیدار دوستانه هم کار سختی است.

وی ادامه داد: افتخار بزرگی است که با تیم ایران در خاک خودش بازی کنیم و تجربه خوبی را بدست آوردیم.

برد ایران دور از انتظار نبود
آی کو دیگر والیبالیست تیم ملی آلمان درباره این بازی بیان کرد: ایران قهرمان جهان است و انتظار یک بازی خوب را از این تیم داشتیم.ایران بازیکنان توانمندی دارد و امیدوارم ما هم در بازی های بعدی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد:تا کنون موفق به پیروزی مقابل ایران نشدیم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم این طلسم را بشکنیم و حداقل یک بار طعم پیروزی را بچشیم و در دیدارهای تدارکاتی بعدی عملکرد خوبی داشته باشیم و از تجربه بازی امروز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار