اهواز؛

استاد دانشگاه شهیدچمران در میان 30 محقق پرتولید کشور

بر اساس اطلاعات پایگاه ISC دکتر مهناز مهرابی‌زاده هنرمند در این فهرست رتبه پانزدهم برترین محققان علوم انسانی کشور را به خود اختصاص داد که سهم این محقق از کل تولیدات علوم انسانی کشور 0.09 درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر مهناز مهرابی‌زاده هنرمند عضو هیأ‌ت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در میان 30 محقق پرتولید کشور در حوزه علوم انسانی قرار گرفت.

 
وی عضو هیأت‌علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز و زاده کرمان است و تحصيلات ابتدايي و دبيرستاني خود را در همین شهر به پايان رساند.

دکتر مهرابی‌زاده هنرمند مدرك كارشناسي خود را در سال 1352 در رشته روانشناسي از دانشگاه الزهرا، مدرك كارشناسي ارشد را در سال 1357 در رشته روانشناسي از دانشگاه اُكلاهما در نورمن و مدرك دكتري خود را نیز در سال 1375 در رشته روانشناسي از دانشگاه تربيت مدرس اخذ کرد و  از سال 1357 در دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه شهيد چمران مشغول به تدريس شد.

ترجمه و چاپ کتاب‌های روانشناسي فيزيولوژيك، ساخت و تحليل پرسشنامه، ترجمه كتاب تكليف خانه، ترجمه كتاب نقش والدين در آموزش كودكان، طراحي کلاس‌های سازنده، سازمان‌دهی تدريس و اختلالات شخصیت و همچنین تأليف و چاپ کتاب‌های کمال‌گرایی مثبت/کمال‌گرایی منفي، اضطراب امتحان و شیوه‌های مقابله با آن، راهنمای مداخله شناختی - رفتاری در کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن از سوابق پژوهشي این محقق برجسته است.

ارائه  100 مقاله در کنگره‌ها و همایش‌های علمي داخلي و خارجي، چاپ 191 عنوان مقاله در مجلات علمي‌پژوهشي، راهنمايی و مشاوره چندين رساله دكتري و كارشناسي ارشد و کسب عنوان استاد نمونه كشوري در سال 87 - 86 از دیگر سوابق دکتر مهرابی‌زاده هنرمند است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.