بدهی 700 میلیارد تومانی ایرلاین ها به شرکتهای فرودگاهی

معصومه ابراهیمی مدیرکل دفتر حقوقی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بدهی 700 میلیارد تومانی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابراهیمی مدیرکل دفتر حقوقی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، میزان بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌ها حدود 700 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان بدهی‌ها مربوط به 4 شرکت بزرگ هواپیمایی است که یکی از آنها علیرغم تمهیدات در نظر گرفته شده، هیچ اقدامی برای پرداخت بدهی خود نکرده است، اما همچنان از خدمات ما در فرودگاه‌ها استفاده می کند.

مدیرکل دفتر حقوقی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با قدردانی از ایرلاینهایی که برای پرداخت بدهی خود اقدام کرده‌اند، تاکید کرد: این ایرلاین‌ها در استفاده از امکانات فرودگاهی با هیچ محدودیتی روبرو نخواهند بود.

وی بی توجهی برخی ایرلاین‌ها به اقدام برای تسویه بدهی‌های خود، آن را نوعی کم‌ لطفی توصیف کرد و گفت: پرونده قضایی برخی شرکت‌های هواپیمایی همچنان باز است و از آنان خواست شرکت فرودگاه‌ها را به ادامه راهکار قضایی سوق ندهند، چرا که راهکار قضایی باید آخرین گزینه باشد.

عضو هیات مدیره و مدیرکل حقوقی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امسال را آخرین فرصت برای پرداخت بدهی شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد و افزود: ما در حال ایجاد تمهیداتی هستیم که پرداخت بدهی شرکت‌ها به ما در روندی قانونی قرار بگیرد و فرصت هرگونه تخطی از ایرلاین گرفته شود.

ابراهیمی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها یک شرکت درآمد زایی است، پرداخت بدهی شرکت‌ها را نوعی تکلیف خواند وتصریح کرد: خودداری ایرلاین‌ها از پرداخت به‌موقع بدهی خود به شرکت، در واقع محروم کردن مردم از دریافت خدمات بهتر و بیشتر در فرودگاه‌ها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار