سیستان وبلوچستان

جزئیات حوادث گذشته درخاش توسط ماموران انتظامی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات به دام افتادن و هلاکت اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم توسط ماموران انتظامی در این استان را بیان کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار حسین رحیمی در نشست خبری به تشریح اقدامات سه ماهه نیروی انتظامی و چگونگی عملیات انهدام گروهک تروریستی در خاش پرداخت.

وی ادامه داد: در پی اطلاعات به دست آمده مبنی بر ورود یک تیم تروریستی گروه جیش الظلم از کشور همسایه به داخل ایران با هدف انجام اقدامات خرابکارانه در مساجد و تکایا به منظور ممانعت از عزاداری شهروندان؛ اعضای این گروه در 30 کیلومتری خاش توسط ماموران انتظامی شناسایی و با آنان درگیر شدند.

سرداررحیمی گفت: از این گروه مواد اولیه پیش ساز بمب به همراه مقادیر قابل توجهی تلههای انفجاری، سلاح، نارنجک و آرپیچی از یک دستگاه خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: باطلاعاتی که ماموران انتظامی خاش از مسیر تردد این تروریست‌ها به دست آوردند یگان‌های تکاوری و عملیاتی در مسیر این تروریست‌ها مستقر و درگیری آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هویت افرادی که به هلاکت رسیده‌اند شناسایی شده است و آنچه از آنها برجا مانده حکایت از قصد و نیت آنها برای انجام اقدامات خرابکارانه بزرگ و فراوان داشت.

سرداررحیمی ادامه داد: با توجه به ماه مبارک رمضان قطعا این افراد قصد انجام اقدامات خرابکارانه در مراسم، مساجد و تکایا داشته‌اند زیرا 150 کیلوگرم پیش‌سازه‌های مواد منفجره از آنها کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: انهدام به موقع آنها سبب شد از فعالیت‌های ضد امنیتی آنها علیه مردم مسلمان شیعه و سنی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار