مسعود اسماعیل پور:

هم قسم شدیم قهرمان جام جهانی شویم

دارنده مدال نقره رقابت های جهانی گفت:قهرمانی های متوالی در 4 سال گذشته باعث شد این بار هم هم قسمم شده و فقط به قهرمانی راضی شویم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:رقابت های جام جهانی امسال با توجه به نزدیک بودن آن به بازی های المپیک شرایط متفاوتی داشت و به همین منظور کشتی های بسیار دشواری گرفتیم که به لطف خدا تلاش یچه ها که هم قسم شده بودند برای رضایت رسول خادم و شاد کردن دل مردم با همه وجود تلاش کنند منجر به قهرمانی برای پنجمین سال متوالی شد. 

دارنده مدال برنز جهان درباره این که آیا از عملکردش در این مسابقات رضایت دارد یا خیر گفت:کادر فنی باید در این خصوص اظهار نظر کند اما با توجه به این که مدتی از کشتی دور بودم این رقابت ها به عنوان یک تورنمنت بین المللی و رقابت تدارکاتی باعث شد بازگشت خوبی به میادین داشته باشم،من در سه مسابقه به میدان رفتم که خوشبختانه در هر 3 رقابت پیروز میدان شدم. 

اسماعیل پور در ادامه عنوان کرد:همین که با قهرمانی در جام جهانی دل مردم برای لحظاتی شاد شد خیلی شیرین و ارزشمند است و امیدوارم بچه ها با روحیه مضاعفی بتوانند در المیپک 2016 ریو بدرخشند چرا که تمام هدف فدراسیون،کادر فنی و کشتی گیران موفقیت در این رویداد بزرگ است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار