ارومیه؛

استقبال تاریخی مردم مهاباد از رئیس جمهوری استقبال از نظام بود

معاون فرماندار ویژه مهاباد گفت: استقبال تاریخی و باشکوه از رئیس جمهوری در شهرستان مهاباد در واقع استقبال مردم از نظام جمهوری اسلامی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ایرج شجاعی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: این استقبال بی نظیر مردم از رئیس جمهوری نشان داد که بین مردم کرد و نظام برخلاف تبلیغات گسترده دشمنان نظام هیچ فاصله ای وجود ندارد و مردم با تمام توان حامی نظام و انقلاب و رئیس جمهوری منتخب خود هستند.

وی با قدردانی از اقشار مختلف مردم این شهرستان برای این استقبال باشکوه از رئیس جمهوری گفت: این شور و حماسه مردم مهاباد در حافظه تاریخی این منطقه باقی خواهد ماند.

شجاعی اضافه کرد: با وجود آن که برخی بی مهری هایی پیش از سفر رئیس جمهوری و پس از آن از سوی بعضی ها صورت گرفت تا مردم در ورزشگاه حضور پیدا نکرده و یا چنین القاء کنند که مردم به زور به ورزشگاه آمده اند ولی همگان شور و هیجان کم سابقه مردم برای استقبال از دکتر روحانی را به خوبی مشاهده کردند.

وی همچنین با قدردانی از رسانه های گروهی به ویژه ایرنا و صدا و سیما افزود: این دو رسانه توانستند با انعکاس لحظه به لحظه این سفر، استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهوری و سخنرانی وی را به خوبی به تصویر بکشند.

معاون فرماندار ویژه مهاباد همچنین با قدردانی از همه مسئولان این شهرستان در مشارکت برای انجام این سفر اظهار کرد: سفر رئیس جمهوری به این شهرستان بدون کمترین حاشیه برگزار شد و نشان داد امنیت و ثبات این منطقه بسیار بالا و مثال زدنی است.

وی این امنیت را نعمت بزرگی برای مردم عنوان کرد و گفت: باید به امنیتی که در سایه نظام جمهوری اسلامی در ایران به وجود آمده، افتخار کرد.

شجاعی افزود: این امنیت پایدار در سایه تلاش ها و جانفشانی های نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی در کشور و این منطقه به دست آمده و باید قدردان این نیروها بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این سفر منشاء برکات زیادی برای استان و شهرستان مهاباد بوده و پیش بینی شده است اعتبارات خوبی برای آن تخصیص پیدا کند.

در ادامه این جلسه روسای اداره های جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، میراث فرهنگی، کمیته امداد امام (ره) و شرکت برق گزارشی از عملکرد دستگاه های خود ارایه کردند.

رئیس جمهوری در خلال سفر به استان آذربایجان غربی روز یازدهم خرداد ماه میهمان مردم خونگرم شهرستان مهاباد بود.

در این سفر مجتمع عظیم پتروشیمی مهاباد نیز توسط ایشان مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.