همدان؛

اجرای نخستین دوره طرح سواد رسانه‎ای در همدان

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از برگزاری نخستین دوره طرح سواد رسانه‎ای در همدان خبر داد.

اجرای نخستین دوره طرح سواد رسانه‎ای در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی‌مهر اظهار کرد: در راستای سیاست‌های معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با همکاری موسسه «جوانان پیشرو در علم» از سمن‌های فعال حوزه جوانان نخستین دوره طرح «سواد رسانه‌ای» در همدان با حضور جوانان و اساتید مجرب از دانشگاه‌های تهران و مشهد برگزار می‌شود.


وی هدف از اجرای این طرح را تربیت و آگاهی بخشی نسل جوان فعال در عرصه فضای مجازی دانست و ادامه داد: امروز عرصه فضای مجازی به یکی از مهمترین کانون‎های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تبدیل شده که هم می‌تواند تهدید و حتی فرصت باشد و برای استفاده از آن باید برنامه‎ریزی کرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اجرای این طرح در راستای سیاست‌های حوزه فضای مجازی وزارت ورزش و جوانان و تربیت 8 هزار مدرس سواد رسانه‌ای کشور در 10 استان کشور و از جمله استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این طرح به مدت هشت ساعت و با حضور اساتید مجرب کشوری است، گفت: 32 درصد جمعیت استان همدان را جوانان تشکیل می‎دهند.

ربانی‌مهر اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 50 درصد کار برای فضای مجازی را جوانان تشکیل می‎دهند و باید توجه به فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول گفت: این طرح آموزشی در تاریخ 26 تیرماه روز جمعه برگزار می‌شود و افـراد برای ثبت نام می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره تلفن 09383796841 پیامک کنند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: برای افراد شرکت‌کننده گواهی صادر می‌شود و از طرح‌ها و ایده‎های برتر در این حوزه تقدیر به عمل می‎آید.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.