زنجان؛

کشف 3 كيلو گرم ، ترياك از يك باند خانوادگی در زنجان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف 3 كيلو گرم ترياك خبر داد و گفت : اين مقدار مواد از يك باند خانوادگی كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ مختار شير محمدی با اعلام اين خبرگفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود : ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان های مركزی به وسيله يك دستگاه خودرو تندر 90 به زنجان منتقل و توزيع كند.

سرهنگ شير محمدي با اشاره به اينكه عمليات دستگيری اعضای اين باند آغاز و با تشكيل چهار اكيپ به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: ، مأموران موفق شدند اعضای اين باند را كه به صورت خانوادگی اقدام به حمل خانوادگی مواد مخدردر محور جاده قديم زنجان تهران شناسايی و دستگير كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 3 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازی شده بود كشف كردند، گفت : اين متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار کرد: بی شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعی به مرکز فوريت های پليس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، تریاک ، خانوادگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.