تورنمنت اطلس اسپورت - چین

باوئرمن: باید در هر بازی بهتر شویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: باید در همه مسابقات با شناخت به مصاف حریفان برویم و هدف این است که در هر بازی بهتر از قبل بشویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از برد مقابل مقدونیه در تورنمنت اطلس گفت: مهمترین نکته برای ما این بود که بازی را بردیم. لحظات حساسی در بازی داشتیم و مشکلاتی در بازی پیش آمد. آنها سه بازیکن آمریکایی با توانایی خوبی برای گلزنی داشتند و ایران هم شروع بدی داشت.

بائرمن درباره عقب افتادن با اختلاف 9 امتیاز در شروع بازی گفت: گاهی این شرایط در بازی بسکتبال پیش می آید. بد شروع کردیم اما در کوارتر دوم خودمان را جمع کردیم و با اختلاف خوبی نیمه اول را به پایان رساندیم. در کوارتر سوم هم چون چند امتیاز پیش افتاده بودیم، انگیزه حریف هم برای گلزنی بیشتر شد و به ما نزدیک شدند. ما هم بازیکنان نیمکت نشین را به زمین آوردیم که انگیزه بیشتری برای گل زدن داشتند.

وی افزود: بازی با مقدونیه نکات آموزنده ای برای تیم ایران داشت. اولین بازی با حضور حامد حدادی بود که مثل یک شروع مجدد برایمان بود چون با اضافه شدن حامد خیلی چیزها تغییر می کند. حامد بازیکن بسیار بزرگی است و باید یاد بگیریم که چطور از او بازی بگیریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: حامد یکی از بهترین سنترهای دنیا است، البته پروسه ای هم وجود دارد که بتوانیم از بازی خوب او استفاده کنیم. این پروسه باید طی شود، تیم باید یاد بگیرد که چطور در کنار حامد قرار گیرد و حدادی هم باید خود را با تیم تطبیق دهد، مخصوصا حالا که چهره های جدیدی کنارش بازی می کنند. 

بائرمن گفت: می خواهم اسم یک بازیکن را ببرم که فوق العاده بود. ارسلان کاظمی در این بازی خیلی خوب ظاهر شد، او در ریباند، دفاع و گلزنی عملکرد خوبی داشت که باید از او نام ببرم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره برنامه برای بازی با آمریکا گفت: ابتدا بازی را نگاه می کنیم و با آنالیز خود بهترین راه را برای بردن آنها انتخاب می کنیم. نکته مهم برای این است که در هر بازی بهتر شویم.

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت اطلس اسپورت، مقدونیه را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار