ویژه اندروید؛

چهار پیام رسانی که باید در گوشی خود داشته باشید

اگر به فکر گذران وقت در شبکه های اجتماعی هستید و یا می خواهید پیام های شخصی ارسال کنند، چهار پیام رسان محبوب کاربران ایرانی را می توانید در این خبر دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام رسان ها جزء نرم افزارهای لاینفک گوشی های هوشمند هستند، اما برخی از این پیام رسان ها بیشتر مورد توچه کاربران بوده و میلیون ها کاربر سراسر دنیا از آنها استفاده می کنند؛ در ادامه چهار پیام رسان محبوب کاربران ایرانی را می توانید دانلود کنید.


نسخه جدید نرم افزار واتس اپ "WhatsApp 2.16.122"

نرم افزار "واتس اپ" به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین پیام رسان های اندروید شناخته می شود که امکان برقراری ارتباط را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می کند. در واتس اپ، قابلیت برقراری تماس های صوتی نیز وجود دارد که با استفاده از آن امکان برقرارس تماس با کیفیت بالا را خواهید داشت. نسخه جدید نرم افزار واتس اپ با تغییرات و قابلیت های جدید به تازگی منتشر شده است.


نسخه جدید نرم افزار تلگرام "Telegram 3.10"

به جرات می توان گفت تلگرام محبوب‌ترین نرم افزار پیام رسان در میان کاربران ایرانی است. به تازگی و در آخرین بروزرسانی نسخه‌های مختلف تلگرام قابلیت های جدید به همراه تغییرات امنیتی برای بهبود عملکرد این نرم افزار اعمال شده است.


نرم افزار پیام رسان هنگ اوت گوگل "Hangouts"

همانطور که می دانید در حال حاضر جیمیل به عنوان محبوب ترین سرویس ایمیل دهی شناخته می شود که میلیاردها کاربر در سراسر جهان دارد. یکی از قابلیت هایی که جیمیل در اختیار کاربران قرار می دهد، امکان چت کردن با استفاده از برنامه Hangouts است. این نرم افزار گذشته تحت عنوان Google Talk شناخته می شود که مدت هاست گوگل نام آن را به Google Hangouts تغییر داده است.


نرم افزار پیام رسان لاین "LINE 6.3.2"

نرم افزار قدرتمند لاین  در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین پیام رسان های اندروید شناخته می شود که تاکنون بیش از 500 میلیون کاربر از سراسر جهان آن را دانلود کرده اند. با استفاده از این پیام رسان امکان برقراری ارتباط به صورت رایگان و تنها با استفاده از اینترنت را خواهید داشت.




 • دانلود و مشخصات فایل نرم افزار لاین

دانلود
حجم: 29 مگابايت
نیازمند اندروید: +4.0.3
نوع فایل: ZIP

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
آقا خبری از پیامرسان های وطنی نیست؟