ساری،

تجمع رانندگان تاکسی در آمل

رانندگان تاکسی در آمل در اعتراض به جریمه اداره تعزیرات این شهرستان در برابر افزایش نرخ کرایه اعتراض و تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، چند روزی بود که نرخ کرایه تاکسی در آمل افزایش یافت،افزایشی که با واکنش مردم نسبت به خودسرانه بودن این اقدام، و سپس ورود تعزیرات حکومتی همراه شد.

به گفته رانندگان تاکسی، اداره تعزیرات در روزهای گذشته چند راننده تاکسی را به دلیل افزایش نرخ کرایه ها از 20 تا 100 هزار تومان جریمه کرده است.

رانندگان تاکسی این شهر حالا با تجمع در ایستگاه ها و مقابل فرمانداری این شهرستان، اعتراض خود را به عدم مدیریت سازمان تاکسیرانی اعلام کردند و اضافه کردند: نرخ کرایه ها از سه سال قبل شفاهی به آنها اعلام می شود و مسئولان تاکسیرانی آمل در این سال ها برچسب قیمت را به تاکسی ها ندادند و دستور افزایش کرایه ها را شفاهی می دهند.

آنها که خواستار افزایش کرایه ها و ارائه آن در قالب یک دستورالعمل مکتوب هستند می گویند تغییرات پی در پی در مدیریت تاکسیرانی آمل سبب شده است به مشکلات رسیدگی نشود به گونه ای که هنوز حق الزحمه روز انتخابات رانندگان پرداخت نشده است و بیمه بیش از 116 نفر از رانندگان تاکسی نیز حذف شده است و کسی پاسخگو نیست.

به گفته این رانندگان دادن مجوز تاکسی خطوط ویژه برای حضور در شهر سبب افزایش تعداد تاکسی ها، و کاهش درآمد رانندگان تاکسی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.