حاتمی:گسترش و پرسپولیس مدعیان لیگ 16 هستند

مدافع جدید گسترش فولاد گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داده اند ظرف روزهای آتی مطالبات فصل گذشته را پرداخت کنند.

حاتمی : نحوه دریافت مطالباتم مشخص شد / گسترش از مدعیان لیگ شانزدهم استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مدافع تیم فوتبال گسترش درباه حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: برای پیگیری مطالباتم به باشگاه پرسپولیس آمدم و پس از صحبت با ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه مقرر شد در روزهای آتی نحوه تسویه حسابم با پرسپولیس مشخص شود.

حاتمی در ادامه عنوان کرد: حدود 30 تا 35 درصد از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده است و مسئولان باشگاه قول دادند که مطالباتم را پرداخت کنند. 

وی با اشاره به حضور دوساله اش در پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال این دوران با همه تلخی ها و شیرینی ها به پایان رسید اما در مجموع از عملکردم در تیم راضی هستم . همچنین برای پرسپولیس در لیگ شانزدهم آرزوی موفقت می کنم . پرسپولیس تیم خوب و یکدستی دارد و با هدایت برانکو تیم مدعی قهرمانی فصل آتی لیگ برتر محسوب می شود.

مدافع جدید گسترش فولاد تبریز در باره حضورش در این تیم گفت: تمرینات تیم گسترش فولاد آغاز شده البته برخی از بازیکنان که در تهران یا درسایر شهرستانها حضور دارند به تمرینات تیم اضافه نشده اند و قرار است به زودی در تمرینات تیم حاضر شوند. همچنین یک اردو در یکی از کشورهای خارجی پیش رو داریم.

حاتمی درباره هدف تیم گسترش در فصل جدید گفت: کمالوند و مسئولان گسترش تیم خوبی بسته اند و بازیکنان با گیفیتی به گسترش اضافه شده اند. و این تیم جزء قدرتهای لیگ شانزدهم به حساب می آید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای حضور در تیم گسترش باید مجوز هیئت فوتبال استان تهران را دریافت می کردم براین اساس این موضوع در تاخیرم درتمرینات گسترش موثر بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار