زنجان؛

زندانی های جرائم غیر عمد در انتظار کمک های خیرین

223 نفر از زندانی های جرائم غیر عمد منتظر کمک خیرین هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: در استان زنجان ۲۲۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد منتظر کمک خیرین هستند

کریمی با اشاره به اینکه جشن گلریزان در شهر زنجان ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۳۱ خردادماه مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان در محل دارالقرآن کریم این شهر برگزار می‌شودافزود: همچنین این جشن برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان‌های ابهر و خرمدره به ترتیب طی روزهای پانزدهم و شانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: این جشن همه‌ساله همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در زنجان با حضور مسئولین استانی و کشوری در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره طی ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکهدر استان زنجان ۲۲۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد منتظر کمک خیرین و نیکوکاران هستند، گفت: این افراد به علت تصادفات رانندگی، نفقه، مهریه و صدور چک بی محل در زندان به سر می‌بردند.

کریمی بابیان اینکه میزان بدهی این زندانیان از سقف دو میلیون تومان بالاتر است، افزود: کمک به آزادی زندانیان غیر عمد بزرگ‌ترین کار خیر است چرا که خانواده‌های این زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و باید به این افراد کمک شود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.