ارومیه؛

عملیاتی طرح‌های پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: طرح‌های پژوهشی مد نظر پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه از سوی این شرکت جمع‌بندی و پس از بررسی‌های لازم عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کیومرث دانشجو صبح امروز در نشست مشترک شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی و پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته تحقیقات و مدیران دفاتر تخصصی شرکت آب منطقه‌ای و مدیران گروه تخصصی پایش پژوهشکده در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد اظهار داشت: با تبادل اطلاعات مابین شرکت آب منطقه‌ای استان و دانشگاه ارومیه سطح تعاملات فی مابین در بحث احیای دریاچه ارومیه بالاتر رفته و روند احیا آن شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

وی افزود: انجام فعالیت‌های تحقیقی در ارتباط با سیاست‌های شرکت آب منطقه‌ای موجب شناخت ضرورت‌ها و نیازهای تحقیقاتی و اتخاذ تصمیم‌های مناسب در جهت پیشبرد اهداف شرکت و یا تغییر رویه در فعالیت‌ها می‌شود.

دانشجو گفت: شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی با بررسی‌هایی که در کمیته تحقیقات این شرکت انجام می‌شود طرح‌های پژوهشی مد نظر پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه را جمع‌بندی و پس از بررسی‌های لازم پیشنهادات خود را بر اساس ضرورت‌ها جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی به این پژوهشکده اعلام می‌کند.

کامران زینالزاده رئیس پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از تحقیقات علمی انجام شده درباره فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار داشت: با افزایش تعاملات دانشگاه و شرکت آب منطقه‌ای استان قطعاً گام‌های موثری در مورد فعالیت‌های مرتبط با دریاچه ارومیه و طرح احیا و تعادل‌بخشی آن برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.