«ایرانگرد» این روزها در چه وضعیتی است؟

کارگردان مجموعه «ایرانگرد» چندی پیش درگیر سانحه شد و این روزها در منزل به سر می‌برد.

جواد قارایی که کارگردانی مجموعه‌های «ایرانگرد» را برعهده دارد و چندی پیش در کوه‌های زاگرس حین تولید قسمت پنجم «ایرانگرد 3» دچار سانحه شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت جسمانی و روند تولید این مجموعه گفت: حدود یک ماه و نیم است که درگیر آسیب دیدگی هستم و در منزل به سر می‌برم و این جریان تا چهار ماه آینده ادامه دارد و هرروز شش ساعت کار فیزیوتراپی انجام می‌دهم که پس از گذراندن این دوره درمانی کار تولید را از سر خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ «ایرانگرد 3» که در 15 قسمت 55 دقیقه‌ای تولید می‌شود، ادامه همان «ایرانگرد 1 و 2» است که عوامل آن از مناظر طبیعی و گردشگری 20 استان کشور، برای فیلمبرداری این مستند استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه. ابیشی
۲۱:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
آقای قارایی عالی هستند. همیشه سلامت باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۹ تير ۱۳۹۵
سلام علیکم. عبادات مقبول حق . باید عرض کنم ارزش و مقام این مستند بسیار بالاست. عشق به ایران و میهن دوستی و اتحاد در قلب مردم زنده تر شد. ایرانگرد محصول عشق و ایثار آقای جواد قارایی است و در این راه ثابت کردند از جانشان مایه گذاشتند و در جایی خواندم که حوادث بسیاری برایشان در این راه تا حالا اتفاق افتاده. امیدوارم مسئولین قدر این انسان بزرگوار را بدانند که سرمایه ملی کشور است . انشاالله خداوند هر چه زودتر شفاء بدهد و شاهد نمایش ایرانی با عظمت و شکوه باشیم از نگاه بی مانند جناب قارایی. خداوند پاداشت دهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
دوستت داریم جواد قارایی
برنامه ایرانگرد عالی است زیبایی فراوان ایران را به خودمان که واقعا نمی دونستیم نشون می ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
ان شاءالله خدا شفای عاجل بده برنامه ایرانگردو خیلی دوست دارم
آخرین اخبار