قزوین؛

مدیریت مصرف انرژی با کمک نمایندگان بسیج استان + عکس

همايش مديريت مصرف انرژي باحضور بيش از 100 نماينده بسيج ادارات و سازمان هاي مختلف در شرکت توزيع نيروي برق استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛  فرمانده بسيج شرکت توانير گفت : در صورت کاهش يک درصدي اتلاف انرژي در کشور ، مي توانيم هزينه ي 1500 مگاوات برق را تامين کرده و 2100 ميليون دلار سرمايه گذاري در بخش صنعت داشته باشيم.
مدیریت مصرف انرژی با کمک نمایندگان بسیج استان
سردار صحراپور افزود : می توان با همکاري نيروهاي بسيجي و دعوت افراد مختلف از جمله خانواده و همکاران خود از مصرف بي رويه انرژي هاي مختلف جلوگيري کرد و با گوشزد کردن آثار منفي استفاده بي رويه انرژي در کشور به آنها ، شاهد مديريت مصرف انرژي در کشور باشيم.

بهاديوندچگيني مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان هم در اين همايش بااشاره به اينکه امسال نهمين سالي است که در تابستان خاموشي نداريم ، از نمايندگان بسيج ادارات خواست تا با اجراي برنامه هاي کاربردي در سازمان هاي مختلف به کاهش مصرف انرژي در استان کمک کنند.

سيدباقر بابايي‌چگيني معاون خدمات شرکت توزيع نيروي برق استان هم در این همایش گفت : در مراکز مختلف از جمله مدارس و دانشگاه ها ، راه های چگونگي مصرف بهينه انرژي آموزش داده شده است.
مدیریت مصرف انرژی با کمک نمایندگان بسیج استان
سيدباقر بابايي‌چگيني با بیان اینکه بیش از 90 درصد برنامه هاي اطلاع رساني و فرهنگ سازي در اين زمينه اجرايي شده است گفت : کمتر شدن آهنگ مصرف انرژي و میزان مصرف برق و رسیدن آن از 8 درصد به 5 درصد در سالهای گذشته حاصل اجرایی شدن این برنامه است.

سيدباقربابايي‌ چگيني افزود : تکليف بسيجيان و نمايندگان آنها در ادارات مختلف در اين زمينه به صورت دستورالعمل به آنها ارائه شده است و ما به عملکرد آنها در حوزه هاي خود رسيدگي مي کنيم.
مدیریت مصرف انرژی با کمک نمایندگان بسیج استان

به گفته بابایی چگینی در پايان دوره هم در صورت تغييرات اساسي در مصرف برق در اين ادارات ، از نمايندگان آنها تجليل مي شود.
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.